Monday, September 29, 2008

make a wish


this reminds me of a thousand crystal tambourines...

5 comments:

Vk-mahalkaayo said...

asa man ni?......

ako bitaw, tuho-tuhoon kaayo,pero some matinood bya.

b4 duna koy amiga, wla nami contact since dia nako diri.

cya tudlo or say nako, nga kung mosolod kono ta sa simbahan, #simbahan nga 1st time pa nato na visit....
b4 kono mosolod, naa pa sa pultahan....mo WISH daw....
i do it.....ug natinood gyd.

Sulayi, pero if wish ka, nobody knows, saka na kung matuman.

Try it, sa German pa....Aber Glaube, aber wahr.....

makahadlok lantawon ang Atabay ba ni?.....

ness said...

hi vicki,

this is a deep well, an atabay, which i saw when i visited intramuros in manila over the weekend. we had an atabay like this when i was a child growing up in the barrio of caranoche, sta. catalina. mangalos mi ug tubig using pail and rope.

Vk-mahalkaayo said...

thnks dr. ness,

bitaw, sauna gagmay pa mi, sa mapang mi poyo, one of barrio sa Rizal, sakop sa Dipolog......balo ug kahibalo ba ka ani nga lugar,

duna pod mi ingon ani, tibook sa barrio-Mapang adto didto magkabo.

ingon ani gyd.....with pisi n pail pod gamit.
dili lang mainom ang tubig.

sta. catalina, pero ang caronoche, wa ko kabalo.

diay, nabalik man god mi sa dgte. year, May,1980......

so, kadiyot ra gyd ko sa Dgte. gadako gyd ko sa Mapang.
pag-college na, namalik mi diha,
up to present.

ness said...

hi vicki,

no wala ko kabalo anang Mapang. nakaadto ko sa dipolog and sa dapitan sauna. we had a boy scouts and girl scouts camp at the rizal shrine. very, very nice place!

Vk-mahalkaayo said...

barrio lang ni siya.....unahan pa sa dapitan.

dugay na pod ko wla kaadto didto, as nga amo residence dha na gyd sa dgte.

last nako didto, 1976...so 16 pa ko, tapos naka stay pa ko sa ozamis, for 3 yrs. ga-skul ko mga 5 sems. gyd to sa ICC, then dha na dayon.

1988....dia na ko pod diri.....mora ug wandering arab no?....NPR.....lol

sigi matulog na gyd ko....

thanks for your friendship,too.

it´s a treasure to know-met you here.