Friday, July 31, 2009

tag-ulan

Sige na lang gaulan diri sa Dumaguete niining niaging mga adlaw. Matud pa sa balita, duna kunoy bagyo nga ginganlan ug Jolina na milabay karon sa Pinas. Ug karong sunod bulan sa Agosto, adunay tulo ka bagyo nga expekted na moabot. Panahon na pud sa baha, pisak, magkasakit kay naulanan, mga nilabhan dili mauga, ug andar na sad ang mga kisame nga gatulo. Ug tungod kay wala pa man nahuman ang mga dalan, puerteng trapika sa kalsada.

Ay, unsa ba?! Nindot man unta ng ulan kay bugnaw, dili ta panington ug dili na kinahanglan ang elektrik fan o airconditioner pero hasul baya kung duna kay lakaw dayon kalit ug bundak sa ulan dayon wa ka kadala ug payong. Haskang paeta, jud.

Pero ang tsada sa ulan kay makatulugon ta. Di ba? Hay, suksok sa daghang unlan ug balukot dayon. Mao na ako buhaton. Now na. Goodnight!

1 comment:

Vk-mahalkaayo said...

heheheheheh
kikikiikikikikikik

aguy, kanindot sa imong post ron, bisan gaulan, pero malipayon.

gaulan pd diri mao nga tadgong mi blay ni bernie, nga unta gaplano mi adto-suroy sa mosel, around 2 hrs to drive.

hala, motikoko pod ko sa banig, balokot sa habol ug gakos sa unlan.

hahahahahahahah

aguy, sakit ako tyan diri, kanindot kaayo nimo mobisaya uy.

btaw, gikan ko basa sa mga links nimo, about cory, tulo gani ako luha gamay samtang gabasa.

nya pag-scroll nako diri, gaagik-ik napod ko.........mora man ko ani ug
nalisoan ug tulnilyo.

judith pa, GF-sascha, naunsa imo mama sascha?
tubag sascha, siguro namoot, ganiha daw, hilak ko, ......siguro kono kay nakadungog sa kanta imo gishare diri.


hahahahahahahaha

ari nako, daghan kaayong salamat sa imong mga post diri ron.


goodnight...............